Tuesday, October 13, 2009

Teenuse hind



Oma teenust müüvatel disaineritel ei möödu vist päevagi, kui nad ei peaks rääkima rahast. Õigemini sellest, miks me oma töö eest raha küsime. Kuna me teeme asju, mida pole veel olemas, on tõeline väljakutse kliendile selgitada, "mida nad oma raha eest lõpuks saavad." Enamasti peetakse meie tööd kiireks ja lihtsaks, võetakse võrrelda valmislahenduste hinnaga jne.

Paljud ostavad disaini hinna alusel, nagu kulutarvikut. Oleks palju otstarbekam disainerit osta selleks, et rohkem oma toodet müüa ehk nagu investeeringut. Kellele on taoline mõttekäik võõras, tasub lugeda kasvõi Eestist lainena üle käinud rahavoo kvadrandist kõneleva Robert T. Kiyosaki raamatut "Rikas isa, vaene isa",  kus üks peatükk räägib vajadusest motiveerida inimesi, kelle töö on minu vara kasvatada.

Videoklipp teemal: "The Vendor-Client Relationship"

No comments:

Post a Comment