Oleme oma napi tegutsemisaja jooksul saanud üsna palju tagasisidet selle kohta, mida Eesti turg teab brändingust ja konkurentsieeliste loomisest. Enamike ettevõtete jaoks on tänase päeva märksõnaks ellujäämine ja vähesed huvituvad sellest, millised võiksid olla ettevõtte stsenaariumid kriisist väljumiseks.
Mis on tänaseks kindel, on selge väärarusaam brändingu olemusest. Kosutav oli lugeda Eric Karjaluoto blogist, et ka Kanadas teevad firmad brändiloome nime all logo kasutusjuhendeid ning kliendid ostavad neid, sest need on kordades odavamad tegelikust brändingust. Mis see "bränding" siis tegelikult on? Oleme viimase kuu tegelenud brändinguteemalise koolituse "Bränding ABC" kokkupanekuga. Materjal on küll veel viimistlusjärgus, ent teemal võib juba ühendust võtta aadressil markko(at)thebrandmanual.com
Samas oleme ka ise pidevalt uusi teadmisi omandamas. Täna hommikul viis lennuk Dan Mikkini Indiasse, kus ta "World Brand Congressi" raames meie väikest riiki esindab. Neljapäevast aga on taas Eestit väisamas David Griffiths, kes Eesti ettevõtjaid ja disainereid lähendada püüab. Töö käib!
Tuesday, November 3, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment